Tongeren vandaag

Nieuws

Eva en Nele bemannen Meldpunt

Wie naar het ‘Meldpunt’ van de stad belt, krijgt Nele (Rosmeulen) of Eva (Wynants) aan de lijn. Zij ‘bemannen’ het loket bij de Technische dienst op Overhaem. Sinds 1 augustus 2013 kunnen inwoners hier terecht voor alle defecten, klachten en bemerkingen van technische aard. Op 31 december stond de teller al op 2.074 meldingen. “We krijgen gemiddeld 25 telefoons per dag te verwerken. De meeste mankementen worden binnen de 11 dagen verholpen. Het gaat meestal over sluikstorten, defect aan wegen of voetpaden en het bijsnoeien van hinderende takken”, weten de dames. Sinds gisteren wordt er  bij de afhandeling van een dossier ook een tevredenheidsenquête mee verstuurd. De enquête peilt naar de klantentevredenheid inzake uitvoeringstermijn, communicatie en kwaliteit van de uitvoering. “Hiermee willen we de dienstverlening van de stad naar een nog hoger niveau tillen en krijgen we een beter zicht over de mogelijke knelpunten”, vertelde An Christiaens, schepen van Openbare Werken. Het meldpunt is te bereiken via telefoon: 012/ 80 00 08 ofwel via E-mail: meldpunt@stadtongeren.be.

Zoeken
Sponsors
    Airco-Ropa RadioBOO
Het weer
Reclame