Tongeren vandaag

Nieuws

Tongerse kapperszaak krijgt digitaal reclamebord cadeau

Kapperszaak l’Histoire des cheveux werd geselecteerd door het Telenet Business-initiatief ‘Scoor Lokaal Met Digitaal’. 
De kapperszaak kreeg de DigiBuzz op bezoek, het grote digitaal reclamebord op wielen van Telenet Business. Naast deze rijdende reclame, kreeg de zaak ook nog een Facebookcampagne en een week lang gratis digitaal advies met opvolging cadeau. Dit alles kadert in het initiatief ‘Scoor Lokaal Met Digitaal’, waarmee Telenet Business zoveel mogelijk Vlaamse ondernemers en KMO’s wil ondersteunen bij het online promoten van hun business.

Begin november kregen meer dan 25.000 lokale ondernemers de mogelijkheid om zich in te schrijven voor de Telenet Business-actie. Ook Shila Thoelen van l’Histoire des Cheveux schreef zich in en was bij de meer dan 200 ondernemers die werden geselecteerd. “Onze kapperszaak is nog maar enkele maanden open. Elke kans om wat extra promo te maken nemen we daarom in dank aan. Het rondje van de DigiBuzz is mooi meegenomen, maar ook de Facebookcampagne en het digitale advies komen goed van pas. Zelf hebben we al een Facebookpagina, maar tot nu toe hadden we daar nog geen advertentiecampagnes op gedaan. Alle hulp hierbij is dus welkom", weet Shila.

Zoeken
Sponsors
    Airco-Ropa RadioBOO
Het weer
Reclame